tirsdag 20. januar 2009

Hagedesign

Denne helgen var det mye innesitting. Men det gjorde ingenting. Vi var en gjeng fra gartnerutdannelsen på Hvam som hadde meldt oss på kurs i hagedesign. Og det var bare skikkelig moro :-) Det boblet opp med nye ideer, og inspirasjonen var på topp. Nå er det bare å få overført alle ideene til papiret. Til det kreves det litt tegne-egenskaper. Uff'a meg. Det var jeg visst heller ikke god på...........

Men med litt bøker hjemme og noen fra biblioteket så går alt så meget bedre.................

Og det rare er at jeg fikk tegneblokk og fargestifter av min søster til jul. Det kan ikke være tilfeldig.

Så mitt første prosjekt er å tegne min brors hage. Hmmmm.....!!!!!

Får ta en par ideer fra min egen hage kanskje?????????





Så skulle du lure på hva du skal finne på en helg, så anbefales et hagedesign kurs. Her er det plass til de kreative ideene :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar