torsdag 18. mars 2010

Ble i helgen

Endelig en tur på Ble igjen.  Vi hadde alt mulig av vær.  Varmegrader, snø, blåst, sol, og nesten regn :-) Her noen stemningsbilder.

Jeg vet at jeg har tatt “ørten” bilder av de samme motivene som dere ser her.  Men jeg blir bare aldri lei av motivene.  Så jeg får heller gjenta meg selv….

008

Skare.  Ikke bra for små hundepoter uten sokker…..

007

Denne utsikten blir jeg aldri lei.

009

Det har begynt å smelte.  Det nærmer seg vår :-)  Det var vel ikke akkurat sånn det så ut når du broder’n var der??

011015

Skiløypa fra hytta.

012

Nabohytta :-)

013

Vi fikk besøk – og de hadde vært innom Åpent bakeri på veien.  Luksus….

020

Så sovnet vi på sofa’n – fra ettermiddagssolen gjennom vinduet.

023

Mens andre foretrakk varmen fra fleece-jakka.

024

Stearinlyset er jo et kunstverk.  Fantastisk.  026

3 kommentarer:

  1. Ikke vær redd for å gjenta deg selv, du! Jeg blir bare glad av å se alle de flotte bildene dine!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder :) Ser herlig ut...

    SvarSlett
  3. brrr...var mye kaldere der da vi var på besøk.

    brutter'n

    SvarSlett