lørdag 4. februar 2012

Frost

Gradestokken viser 21 kalde. 

006

Kan jeg finne en unnskyldning for å holde meg inne?

008

Katteluka har fått isroser på INNSIDEN.  DA er det kaldt ute!!!!!

Men Bella står med bedende øyne og har kjempelyst på luftetur. Hun digger kulde!!!!!! Greit nok, det er jo bare å kle seg (oss) Smilefjes.

016

Balaklava er en fantastisk oppfinnelse.

018

Og nyperosene er nesten blitt til frostroser………..

021

Og syrinen forbereder seg til våren.

025

Kjøpte meg forresten en laurbærhegg på Plantasjen i høst.  Forsøksprosjekt.  Skal egentlig ikke kunne leve her, så det blir spennende å se til våren.  Det er verdt et forsøk.

027

Folkens – kom dere ut!  Jeg klarte faktisk å kle meg så godt at jeg var svett da jeg kom hjem.  Derfor måtte jeg ut og kjøle meg ned litt og ta disse bildene………..

1 kommentar:

  1. Så fine bilder. Soloppgangen var flott. Jeg likte også Bellas lue :o) Håper syrinen ikke tar kvelden, litt tidlig å spire nå, eller?

    SvarSlett