søndag 9. desember 2012

Restegarn

Det har vært opprydding i sysakene i helgen.  Og strikkesakene.  Samlet sammen alt av restegarn for å få en oversikt.  Hjelp.  I den kurven var det mange minner!!!!  Fra veldig langt tilbake……..  Og det var bare gode minner.  Men oppdager at livet bare raser av gårde. Og en påminnelse om at jeg ikke er like flink til å ferdigstille det jeg starter på.  Noe arbeid var så vidt påbegynt, noe nesten ferdig, men mesteparten var faktisk rester etter ting som BLE ferdig Smilefjes.

021

Så lurer jeg på om jeg kan bruke dette til noe.  Har noen ideer, men må tenke litt mer på det.  En ting er ihvertfall sikkert, det må være et overkommerlig prosjekt som jeg vet jeg blir ferdig med!!!!!

Startet med å sortere etter farger.  En god begynnelse……………….

024

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar