torsdag 19. mars 2009

Våren er i anmarsj :-)

Japonicum har ligget i dvale en stund, eller ihvertfall bloggen :-) Tenkte kanskje dere var litt lei av snø og snømåking. Det er igrunnen det det har vært mye av i det siste. Hustaket og hyttetaket har vært måkt. Ellers har vi jo vært mye på ski og mye på hytta. Herlig :-)

Men nå er våren i anmars. Herlig vær, solskinn og masse livsgnist. Bilder tatt i dag. Bare se:



Bella blondis er blitt hybrid......

Men fremover kommer det til å skje litt mer på blogg-fronten. Bare gled dere!!!!!

Hva driver jeg med ellers? Jo da. Jeg fortsetter litt med strikking og tegning som jeg skrøt så veldig av for litt siden. Her kan dere bare se:


Jakken strikkes i remser. Her er en av dem!



Og hagen til broren min begynner å ta form.

Jeg gir meg for i dag. Bella kjeder seg og lurer på om ikke vi kan trene litt. Resultatet av det får dere senere........

Ha det fortsatt bra alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar