søndag 1. november 2009

Trofast

Vi har gitt Xtra etternavn.  Eller vi tror hun hadde det fra før.  Vi er helt sikre på at dåpsnavnet hennes egentlig er Frøken Xtra Trofast.  Det er bare det at ingen har fortalt oss det ………..  For hun er aldri langt unna.  Hun er min psykiske støtte når jeg lager mat.  En god fotvarmer når jeg sliter sofa’n.  Og skulle jeg forlate det “offentlige rom” her hjemme og bevege meg litt mer inn i det private (les: toalettet) – ja så jammen om ikke hun fungerer som en “bodyguard”.  Hun liksom fyller rommet med sin kraft.

002

Det er liksom bare akkurat plass til meg….  :-)

003

Bellas bodyguard!!!

006     

Og muttern og fattern – se – denne har jeg lett etter i flere dager.  Jeg visste den var her.  Ha ha.

005

Og så var årets første snøkorn kommet.  Kan ikke si det snødde, men noen bitte små hvite korn dalte ned fra himmelen til morgenen idag.

Nå kan de som reiste til Portugal angre nå!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar