tirsdag 3. november 2009

Velkomstkomité

Jeg gleder meg hver dag til å komme hjem.  Alltid noen som møter meg med logrende haler og småtripping.  Xtra er veldig svak for de halvsure joggeskoene mine.  Værsågod sier jeg bare……….  Og så et par hansker.  Hun har tydeligvis ikke hørt uttrykket om ikke å ta munnen for full!!! 

003

Og dagen var kommet for å teste neste leketøy.  Dog Tornado!!!!

014

Xtra syns det var enkelt.  ØØhhhhhhh….. Har man funnet koden på den ene så er det bare å tenke seg litt om……….  vips så detter det ut godbiter (les knorter for seniorer) av denne også.  I motsetning til den forrige hvor “lokkene” måtte vippes av, var denne til å snurre rundt.  Litt for enkelt egentlig……..

010

Så derfor var det greit å dele litt med Bella etterhvert.

013

Og til slutt litt galskap for moro skyld :-)

 007

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar