mandag 1. februar 2010

Skjorterister’n

Rova liker dårlig at vi rister tøyet før vi henger det opp!!???!!!=!?!?!  Det er skummelt det………..  Så da måtte vi trene på det :-)  Om hvem fikk jobben med å gå rundt og riste skjorter?  Gjett…….

Rova 015 

Og hvem måtte “kjøpe” seg vennskap igjen etterpå?????  Gjett!!!!

Rova 013 

Ellers er Rova er friskt pust i hverdagen.  Det å bli møtt med hopp og sprett og tjo og hei når jeg kommer hjem er jo helt fantastisk.  Det får meg virkelig til å føle meg betydningsfull!!!!!!  He he.  Bella er på en måte litt slepen der….

Rova 008   Rova 007

Biltreningen går veldig bra.  I dag var det bare litt kjefting på en kjempesvær trailer.  Det er jo forståelig.

Men det er slitsomt med alt det som er litt skummelt.  Så en liten lur mens jeg tar en treningsøkt er helt på sin plass.

Rova 017

Til slutt i dag gikk vi på skytebanen for å venne oss til skyting.  Men de var akkurat ferdig, så det blir en annen dag. 

Og kaldt er det også ute.  - 19,5 nå i kveld.  Så kaldt at det er deilig å låne ullpleddet til pus og varme seg på.  Pus er forresten ikke så interessant lenger.  Det var faktisk plent umulig å få den katten til å løpe!!!!!  Så da gir jeg egentlig opp hele prosjektet…..

Rova 020  Rova 002 

Og Rova har en ekstra hilsen til muttern og fattern.  Kjellertrappa er nå “piece of cake”.  Ha ha.  Tøffing tenker dere vel!!!!  Her er vi nede for å sjekke ut vedboden.

Rova 018

GOD NATT TIL ALLE BLOGG-LESER’NE.

Rova 010

2 kommentarer:

  1. Vi er impregnert! Dette er en veldig bra feriekoloni!!

    SvarSlett
  2. Det ser ut som om dere koser dere da!!! Jeg er litt fan av Bella, selv om Rova også ser ut til å være en morsom hund!! ... med coole poter! Enig!!! :) Bildet av Bella med Selbu-sokker syntes jeg var så kult at det tok jeg med i min blogg også! Håper ok for dere! Ha en fin februar! NYYYYDELIG bilde i starten av bloggen! :)

    SvarSlett