søndag 12. juli 2009

Litt trening…….

Idag måtte vi teste ut litt trening.  Og alle syns det var kjempegøy.  De ville bare mer og mer.  Og de ga seg ikke da jeg satt meg ned for å ta meg en kopp kaffe heller.  Nærmest som klegg……….

 

003

En i dekk, en i sitt og en i stå.  Bra.  Ikke sant????

 

006

Venninnene holdt seg litt for seg selv.  De er liksom blitt en klikk…….  Stakkar Alexander!

 

010008

Kaffekoppen kunne jeg bare glemme.  Den måtte jeg ta etterpå :-)  Og det var helt greit for meg.

 

007

Godbitene ble delt opp på bordet.  Nesten ikke til å holde ut å vente……….

Men den som venter på noe godt……….

2 kommentarer:

  1. Absolutt herlig :) Ser ut som både to- og firbente har det riktig fint :)
    Alle oss Skauboere

    SvarSlett
  2. De er da bare helt nydelige! Pontius hilser

    SvarSlett